maandag 20 april 2009

Peak District: Edale - Castleton - Hope selfmade walking tour








6 opmerkingen:

  1. Goedmorgen Ruben,
    Wat een mooie natuurfoto's. Je vond het zeker wel mooi!
    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Ruben, ik wist niet dat jij zo van de natuur hield. Ik heb hier nog wel wat mooie natuurfilms, die mag je wel een keer lenen als je thuis bent ;)

    Gr Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. excelente lugar chevere por ti que estes bien

    y espero que alguna vez me escribas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coole foto's Blubbie! Vooral die achter de tralies bevalt me wel haha! Have fun!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ging ff iets mis...Ik ben het je lieftallige zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haai blubs,
    Hier je andere lieftallige zus (die haar eigen naam wel aanhoudt)! Mooie foto's hoor, had ik al verteld dat mr. Darcy ook in het peak district woonde? Hoe is het met de studie? Zullen we aankomende week een keertje 's avonds skypen? Je bent nu vast Ajax aant kijken. have fun en tot bellens. XXXXX
    ps ik vind wel dat je super assertief bent, ben echt trots op mijn kleine blubbie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Heerhugowaard, Noord Holland, Netherlands

Volgers