donderdag 28 mei 2009

stil gevallen

Beste lezer,

Het is even stil gevallen. De troost is dat je niet veel gemist hebt. Mijn afgelopen weken stonden in het teken van het inmiddels overbekende woord 'revising', voldoende afwisseling en de nadering van het einde.

Afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag had ik examens. Ging wel oke, vooral die op donderdag. Komende maandag volgt nr 4. Nr 5 en nr6 volgen volgende donderdag en de maandag erop (8 juni) respectievelijk.

Van 9 t/m 11 juni ga ik naar Belfast. Daarna komt 'mrs doc' Manchester verblijden met haar bezoek. Van 17 tot 23 juni zijn mijn ouders mijn reisgenoten in het mooie Schotland. Ten slotte reis ik op 25 juni af naar Milaan om daar Milko te bezoeken. Ik heb mijn eisen duidelijk gemaakt: Pizza en Pasta!

Komende zaterdag is er een BBQ en een pubcrawl voor alle exchange students.

Dit zal een van de laastst berichtjes op deze blog zijn. Ik dank jullie allen voor jullie nederigheid mijn berichtjes keer op keer braaf te lezen. Ik spreek jullie (iig de meeste) als ik eind juni terugkeer in ons kikkerlandje.

Cheers!

4 opmerkingen:

  1. Wat een treurige dag vandaag.. Ik heb maanden lang trouw al je berichtjes gelezen, en dat is nu verleden tijd.
    Wat zal ik het missen Ruben !!
    Ik ben er helemaal een beetje van slag van..
    Heel erg bedankt voor al het plezier wat ik eraan mocht beleven!
    Ik kijk nu al uit naar ons wederzien!

    Tot snel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yo Bro'

    Snel gegaan he? Nog maar de helft van de tentamens te gaan... Fijn dat je kunt uitkijken naar het gezellige doktersbezoek ;-) Ik vond het ook erg leuk om al jouw verhalen te lezen en foto's te bewonderen! Maar zo makkelijk kom je er heus niet vanaf, je hebt toch nog een paar weken? En ik heb nog steeds niets gehoord over de meisjes?
    Zet m op met de laatste loodjes, je bent heel goed bezig. Ik ben trots op mijn kleine broertje.
    Ik spreek je op msn.
    Kus Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie weer een blog!!!
    Succes met de laatste tentamens en blijf genieten!
    Milaan klinkt ook niet verkeerd! Toevallig niet meer vrienden om op te zoeken? (China for example ;-))

    X Esmée

    P.s. Stiekem vind ik 't ook wel weer leuk als je terug bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey stud,
    Dit kan toch niet waar zijn? Wij verwachten ook nog een verslag van het bezoek aan Belfast en het bezoek van Mrs Doc. Boevendien kan er vanuit Schotland toch ook nog wel een berichtje komen als je het monster van Loch Nes gezien hebt?
    Geniet van je BBQ en veel succes met de laatste loodjes. Je vader

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Heerhugowaard, Noord Holland, Netherlands

Volgers