maandag 11 mei 2009

Lake District - Aira Force en Ambdile








5 opmerkingen:

  1. Toch wel zwaar zo'n studie in de UK, maar goed je maakt wel 100% gebruik van de mogelijkheden om het land te verkennen. Had zelf ook wel mee gewild op al de trips maar ik begrijp dat de vader-zoon relatie ook zo zijn grenzen heeft.
    Leuke foto's trouwens, nieuw toestel?
    Veel succes met de studie deze week.
    Je vader

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ruben,
    Je wordt onze grootste natuurliefhebber.
    Volgend jaar een wandelvakantie met je 55+ ouders?
    Zonder gekheid: mooie foto's hoor.
    Veel studieplezier deze week.
    Tot mails of skyps.
    Je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey broer,

    WAUW! Ik ben best een beetje jaloers op al die mooie uitstapjes die jij maakt...Trouwens, ik zag nu pas die lieve kaart van je, many thanks!! Ik verwacht geen post hier, zie je. Veel succes met studeren en je examen-marathon! Ik spreek je snel. kus Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ruben,

    Ik had gedacht dat de berichten wel minder zouden worden, maar niks hoor! Wat een energie heb jij! Je foto's geven ook telkens een goede indruk van wat je gezien hebt.Reizen en studeren is toch wel heel aantrekkelijk.

    je tante

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé broertje!

    Ik lach me weer rot om die narcistische foto's van je! Mooi hoor!
    Geniet er maar lekker van, want voor je het weet ben je weer terug in het o zo mooie Heerhugowaard...

    Succes met je tentamens! Hoe is het trouwens afgelopen met je scriptie?

    X Esmée

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Heerhugowaard, Noord Holland, Netherlands

Volgers